Yep, I'm still here

Jag vet att det var allt för längesedan nu!! Och jag hoppas att ni inte är alldeles för sura.. Men jag har inte haft något att skriva om, för jag vill inte bara skriva om mitt liv. Men med min dator på lagning (och btw beräknades vara klar igår) så har jag inte kunnat lägga upp bilder på de makeuper jag gjort. Så nu tänkte jag ta och lägga upp en bild jag tog med mobilen som en slags teaser.
Men för övrigt så kommer jag också försöka göra massa saker denna och nästa vecka, men får se när jag kan dela med mig av det. Sen så har jag också lite filmer på lager. En jätte jätte JÄTTE bra film! But don't get to excited, there's better movies. Sees! 
Förresten, vad tycker ni om temat?



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta här:

Trackback